Στην τελική ευθεία μπαίνει η ολοκλήρωση του μετρό της Θεσσαλονίκης, με την κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ να αναλαμβάνει με κάθε επισημότητα τον ρόλο του εργολάβου, υποκαθιστώντας την κοινοπραξία AΕΓΕΚ και SELI.

Ένα από τα μεγάλα προβλήματα που καθυστέρησαν την κατασκευή του σύγχρονου «Γεφυριού της Άρτας», του μετρό της Θεσσαλονίκης, ήταν η χρεοκοπία της εταιρείας AΕΓΕΚ, του ελληνικού μετόχου της κοινοπραξίας που είχε αναλάβει το έργο.

Εδώ και περίπου ένα χρόνο το πρότζεκτ έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ, με την υποκατάσταση να γίνεται επίσημη όπως ενημέρωσε μέσω ανακοίνωσης η AΕΓΕΚ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η ΑΕΓΕΚ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό, ότι κατόπιν των εγκρίσεων του Κ.τ.Ε. ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., η διαδικασία υποκατάστασης των εταιριών AΕΓΕΚ και SELI, ως μελών της Αναδόχου Κοινοπραξίας του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, από την εταιρία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, η οποία ήταν σε εξέλιξη, όπως έχει ήδη αναφερθεί και στην εξαμηνιαία έκθεση της εταιρίας, ολοκληρώθηκε την 6.12.2017 με την υπογραφή της τροποποίησης της συμβολαιογραφικής πράξης της ως άνω Κοινοπραξίας.

Κατόπιν της συντελεσθείσας υποκατάστασης και αποχώρησης της AΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε. από το έργο, επιστρέφεται στην εταιρία το σύνολο των εγγυητικών επιστολών που εκδόθηκαν από τα πιστωτικά της όρια και είναι κατατεθειμένες στο εν λόγω έργο.